Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2011-04-27 | 17:20:28


  1. Som ni ser på bilden så är jag en något störd tjej vid namn Esmeralda och jag är 14 år och jag älskar fotboll...
  2. ...och just därför ska jag bli fotbollsproffs, även fast det nästan inte är en enda som tror att jag kommer bli det, haha.
  3. Jag älskar lukten av liniment, våran källare och garage, blöt hund, asfalt när det precis har regnat, och massor med andra konstiga grejer.
  4. Jag hatar att ta i mjöl! Ryser så fort jag rör det, det typ gnisslar om det och ja, äckligt är vad det är!
  5. Jag älskar Nutella, men kan inte äta det eftersom jag är nötallergiker. Är också allergisk mot mjölk och pollen...
  6. Jag älskar min hund, men tycker att han är ganska cp egentligen.
  7. Jag är typ kär Fernando Torres, för han är så grymt snygg och för att han är en av dom bästa fotbollsspelarna ever! Den platsen delar han dock med Messi, Ronaldinho, David Villa, Rasmus Elm m.m.
  8. Förut tyckte jag att Timbuktu sög, men nu typ älskar jag hans låtar!
  9. Jag har aldrig i mitt liv haft vattkoppor.
  10. Jag älskar barnprogram och barnfilmer, men vissa av dom är grymt läskiga! Som Alice i underlandet, Hjälp jag är en fisk och Mumindalen m.m.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback