Angry Birds

2011-04-01 | 17:48:39
Asså, är det bara jag som skulle vlija kväva dom små grisarna i Angry Birds eller?!
Hatar dom! Särskilt när man har skjutit bort sin sista fågel, och dom fortfarande lever dom små rackarna, och så dyker dom upp där med sina äckliga små flin...

Usch på dom säger jag bara!

Men desto bättre är det ju när man väl har dödat grisarna, mahhaha... :3

Och är det bara jag som tycker den där Mustasch grisen och Uncle Vernon från Harry Potter är grymt lika?


Hittade i alla fall några söta Angry Birds bilder från http://www.deviantart.com/;




Hihi, fett gulliga, :]

Men i vilket fall som helst, så ska jag fly från alla fåglar och grisar ett tag, och beställa mig en efterlängtad Calsone! ♥ Grymt gott, har varit sugen på det i flera veckor nu, haha! Så det blir ju nice, :3
Sen ikväll är det ju Talang, och en skål med ungsbakade chips till det sitter nog ganska bra. ;)

Och om ni inte har märkt den lilla förändringen på bloggen, så tryck F5. Då får ni se att jag har ändrat bakgrunden lite. :)
Nästan samma som förut, har bara fixat till den lite.  

Ha en bra fredagskväll! :)
HANNA

jag har försökt göra sån bakgrund förut, med likande mönster och toning, men lyckas aldrig? :O hur gör du? grymt fint iallafall! :D

2011-04-01 @ 18:05:28
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
alice

angry birds ♥

2011-04-01 @ 20:43:16
URL: http://alicemokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback