yadnuS

2010-09-19 | 08:32:32
Godmorgon på er!

Fattar egentligen inte varför jag sitter här, istället för att ligga kvar i sängen... Men aah, nu när jag väl har kravlat mig upp, så har jag väldigt svårt att tro att jag kommer somna igen! ;)
Så det är väl lika bra att piggna till lite framför datan! (y)

Jao, idag är det söndag, sista dagen på helgen...
Aha aha, det trodde ni va?! ;3 , Haha, nej, ikke sa nikke, för vi är leeeeediga imorgon, hehehe! 8'D
Så jäkla soft, man behöver få slippa en måndag i skolan lite då och då! ;)

Men ja, vad ska man hitta på idag då? , Jo, jag ska följa med Annelie & Alice ut till Låttra och rida islandshäst. :3 <3
Det va ju sååååå länge sen, (hehe, en vecka...(a') så måste ju få prova på en gång till! 8'D
Haha, nej då, men det ska bli kul att få följa med en gång till! :3
Kanske får med mig kameran, för det ser ju faktiskt ut som om solen håller på att kämpa sig igenom dom här fula molnen! ;)

Men ni kan få en bild från förra veckan så länge! :)

Fläckur, :)


Så igår kväll satt jag och skrubbade mina skor med tvål och vatten i miljoner år! x3 , Man vill ju inte chansa, när det går kvarka på Trolldal...
Hjälmen och västen fick sig också en omgång, om ni ville veta, haha! ;)

Men ja, ska väl ner och käka frukost, så sms:ar Alice sen när vi ska åka! :3
HAVE A NICE DAY! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback