Vi har vunnit, seger är vår!

2010-09-12 | 16:59:04
Vi vann med 2-1!! :D , Sheeeta bra tjejer , fan va skönt hörni! ;)

Själv tyckte jag att vi inte körde vårt bästa, vi hade ganska mycket tur också , Gnesta va grymt duktiga ibland! Men det va vi också , och i vissa lägen ägde vi ut dom totalt! 8D
Och mitt huvud är ju lite upp och ner förtillfället känns det som! x3 , Fick ta ganska många smällar med skallen , massor med frisparkar , hörnor och skott som gick rakt via nicken och bortåt , haha!
Men det är väl sånt man får ta! ;)

Och det va en som va så jävla dryg också! ;o , Snacka om att jag blev arg , fy fasiken va hon höll på med mig!! , Åh , shit asså !! x'3

Men bra va vi , och det va grymt skönt med en seger så här på sista matchen! :D

Nästa år = 11-manna , och då jävlar !! :D


Så ja , har fortfarande grymt ont i huvudet , och känner mig lite yr , haha..
Men hade tänkt svara på dom sista frågorna i frågestunden, så jag får nånting att göra. ;)
TJINELING!
NATTIS

GRATTIS! =D

btw, ska vi fota i hagen på lördag!? ♥(a)

2010-09-12 @ 21:22:36
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback