Torsdag, och världens bästa rubrik!

2010-09-16 | 16:27:39
Sha sha!

Inte hänt nåt speciellt idag, bara skola och sånt.
Körde massa jobbiga intervaller idag på idrotten , shit va jag dog asså! x3 , Haha , nej men nästan! ;)

Och nu fick jag precis reda på att det är skötarmöte nu klockan halv fem?! ;o , Vafan , varför har jag missat dä? :s
Va ju i stallet i tisdags , men då såg jag inget om nåt skötarmöte? ;s
Får fett dåligt samvete , har inte kunnat vart med på nåt skötarmöte på hela terminen... Usch usch på mig!

Men aah , ska i alla fall dit sen , ska ju hoppa Herbie idag. Kommer gå piss , det känner jag på mig! x) Fast nej , så får man inte säga! ;)
Men ja , vi får väl hoppas på det bästa! 8)

CIAO!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback