Tionde i nionde tvåtusentio

2010-09-10 | 06:56:12
Förlåt för bara ett inlägg igår.... Men jag hade fullt upp på kvällen när jag kom hem från stallet , så det blev ingen tid över för datorn...
Men nu är jag här igen , en dag senare , haha! ^^

Ridningen igår gick jättedåligt , haha! x) , Herbie bara dampa o dryga hela tiden! Haha , han ville inte fatta galopp , fick lixom banka till rejält , och ändå lyssna han inte ? ;s Och sen på volten när vi skulle forma o ställa o allt vad det heter , så lixom typ vek han ihop sig till en liten krummilur och ville inte gå på spåret eller nånting! x3
+ Att det bara var större hästar med på lektionen igår , så lille Hubbe tyckte det va jättesvårt med det långa avståndet från travbommarna , hehe , ;3
Så ja , det gick inte så bra , hehe... ^^'

Och sen när jag kom hem , så va det bara slänga sig i duschen och slänga i sig en macka , och sätta igång med det sista av matte läxan...
Och sen va jag ju tvungen att göra dom här dumma stretchövningarna , som tar miljoner år! -.-'
Nej men det måste ju bli gjort , vill ju bli bättre i knäna så...
Ska by the way dit idag , asså till sjukgymnasten. Klockan åtta , så missar första lektionen. :b 

Asså , jag har typ aldrig någon passande bild till sånna här inlägg... x3
Så det får väl bli en på mina skor , bara för att idag har jag både dom på mig + en tröja med röda Converse på , haha ! 8'D


Kanske har laddat upp den här förut , men I don't care ! 8'D

Ska käka frukost snart , så det får väl bli mer bloggande efter skolan! ;)
TJiNGELiNG!
Anonym

jag fick typ inte heller galopp på honom! han var as seg! :| x)

eller så äre jag som rder dåligt (y)

2010-09-10 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback