Taggad

2010-09-26 | 09:30:59
Det är idag det gäller...
Sista matchen i division 5 , och om vi vinner det här , så tar vi hem serieguldet!
Så nu gäller det att tagga riktigt mycket , för vi vet ju att vi kan, och vi vet ju att vi SKA!! :D <3

Drar ner till Backavallen om typ en halvtimme. Jag och Linnea är dom enda 97:orna, eftersom man bara får ha två stycken med sig.
Har inte fått spela en enda match i division 5, och fråga mig inte varför.. :s , Eller jo, en mot Hällbybrunn, men då var jag och Mickis typ bara reserver...
Men nu så, och då ska vi kämpa gärnet!!! :D

Kommer ju inte bli lika jobbigt nu, eftersom det är 7-manna , och vi är vana med 9-manna, :)
Men då gäller det att kämpa ännu hårdare! :D

Bild från Finspång, <3


Och för er som vill veta, så möter i Triangeln.
Match start klockan 11:00 , på Backavallens F-plan.
Kom och kolla!! :D , Kommer vara värsta klacken där, så det är bara hänga på! ;) <3

Så ja , nu är det bara tagga, tagga , TAGGA!! :D
KOM IGEN NURÅ TJEJER!!! :D , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback