Sverige-Ungern

2010-09-04 | 08:09:01
2-0 till Sverige igår då , tack vare Pontus Wernbloom!! , Riktigt snygga mål asså , härligt för honom att göra dom två ända i matchen också! :)



Men jag somnade lite här och var under matchen , så jag såg inte hela... :/ , Fan , jag som var så taggad , och skulle ta mig igenom hela matchen utan att somna , men det gick väl sådär! ^^' Haha...
Aja , av den biten jag såg , så va dom fett duktiga! :d

Och idag är det match för oss som gäller!! :D , 11:00 på F-plan , mot Viljan. Fett taggad! Bara det att jag inte tränat på hela veckan , + att jag är liiiiiiite förkyld fortfarande , så det kommer nog inte gå så bra för mig , haha!
Men man får göra sitt bästa! :)
Vi förlorade ju typ bara med 2-1 förra gången , om jag minns rätt , och nu visade det sig att dom låg en placering under oss i serien.... Så det gäller att vinna det här nu va ! ;D <3
HEJA DFK!!!! ♥

Sen drar jag nog till stallet en sväng. :) Kanske runt halv två , två. Någon som är där då ? ^^
Tänkte fota lite , det va ju så himla länge sen! ;o , Ända sen i sommras , när dom typ precis flyttat till Jordvaltstorps. :s , Lite pinsamt sådär , haha !
Närå , men behöver lite nya bilder på the horses känner jag! ;d

Men aah , måste ner och käka frukost , blir väl mer bloggning efter matchen , eller efter stallet eller nåt sånt! ;)
GOD BAJS!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback