Skippa rubriken

2010-09-08 | 17:37:29
Nej , det blev ingen träning. Eller asså , det blev inget att åka ner och kolla på träningen. Känner mig alldeles för ikke frisk för att orka cykla ända ner till Backavallen och tillbaka , när det är massa kallt ute och sånt. Och så är det ju skönt o få vila nån dag. 
För man kan ju inte kalla mitt liv lugnt precis för tillfället...

Så ja , nu är jag hemma själv här med bara hunden som sällskap. <3 Mamma är och tränar och pappa och brorsan är nere på  Värmbol för match mot vilka det nu var! ;)
Så jag har lixom inget att göra. Men det är väl bara soft. ;d Ska nog lägga mig o soffan framför tv:n sen eller nånting , o bara chilla! (h)
Ja , slut på info.
GOD BAJS!
hannaaa

sv; haha tänkte väl XD

2010-09-09 @ 07:20:49
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback