Skavsta

2010-09-19 | 18:57:53
Tog ut hunden på en liten fototur förut! ;) , Inget speciellt sådär, bara lekte lite på tomten! ^^

Men ni får ingen bild just nu, hinner inte redigera några idag tror jag.
För vi ska alldeles strax åka till Skavsta för att hämta mamma, :) Som jag kanske skrev tidigare, så har hon vart i London sen i torsdags, och kommer hem idag! ^^
Så kommer nog komma hem ganska sent, så detta blir nog dagens sista inlägg skulle jag tro...

Så om inte annat ses vi ju imorn! :D

MORS MORS!
FREIJA PATTINSON , ♥

sv; asso, jag ska på välkomssamtal! x) <3

typ som utvecklingsamtal, men det är bara 30 min! :) <3

2010-09-20 @ 11:18:14
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback