Shoofräääs!!

2010-09-01 | 16:51:28
rubriken tillängnad Alice Sevon , haha ! ;3

Men aah , goddag på er allesammans ! 8)
Riktigt fint första september väder idag faktiskt , det är ju ta mig fasiken soligt och ganska varmt ute ? 8'D
Härligt härligt ! ;)

Skolan va väl som vanligt , hände inget speciellt eller så... Förutom att jag och Laia ska ut och power walka nån dag , HAHAH !!! x'D <3

Nej men snart ska vi käka , tror bestämt jag hörde rykten om att vi skulle beställa lite pizza från Nobell , mehhehe ! ;3
Och sen ska jag ner och kolla på träningen. Fan , har vart förkyld i snart en vecka ?! , Inte kul alls , så jäkla irriterande när man inte kan träna eller va med på idrotten eller nånting! -.-
Känns lite som om det håller på att bli bättre , så det är väl bara hoppas på att jag blir frisk tills på lördag , så jag kan va med på matchen. :)

fußball in my heart , <3


Ganska tråkig inlägg egentligen , men ni får klara er med det just nu! ;)
HERRÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback