SEEEERIEGUUULD!!!!!

2010-09-26 | 14:11:43
Vinst med 5-1, så himla grymmast !!!! :'D <3
Inte förlorat en enda match på hela säsongen, alla vunna förutom en, där vi körde lika.
Och nu visade vi verkligen varför vi förtjänar att ligga på topp!
För grymmare än oss går det ju inte bara att vara!! :D , <3
Super bra jobbat tjejer, fy fan va gött med serieguld!! <3

Härlig att man vann en serie i alla fall. :) , För i division 4 kom vi ju 5:a , hehe... ^^'
Eller va det 6:a .. ? (a'

Men aah, målen gjordes av; Nora, Sara x2 , Wilmah och mig! :)

Efter matchen firades det med massor av Pomac och bullar, haha!
Har fortfarande inte fattat att vi har vunnit! , Det känns inte som det, men det kommer väl! :)
Är i alla fall grymt glad! :D



Det va nån som fotade såg jag, men hann inte kolla vem! ;)
Så den som gjorde det, kan väl skicka lite bilder?! :D

Men aja, grymt bra spelat tjejer, allihopa va helt suveräna! ;D <3

VI ÄR VÄRMBOLS FANS ALLIHOPA!!!
Agnes :)

JA! :D:D:D:D

hihi det var jag som fota :3

2010-09-26 @ 14:57:22
aliciaa ♥

graaattis! :D :D :D <3

2010-09-26 @ 19:54:22
Isabelle :))<3

Eller alla fota med Agnes kamera , hehe , eller va sägeru Agnes ? ;P <3

2010-10-01 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback