Pusse, <3

2010-09-29 | 07:56:57
Igår när jag skulle ut och fota lite macro bilder , så kom den här gulliga katten fram till mig, :)
Han var hur kelig som helst , och följde efter mig vart jag än gick! :') , Han tyckte det va gott med hundmat, haha, men han gillade bara dom gröna bitarna! ;d

Jag skulle gå in och byta objektiv, och då hade han lagt sig i komposten , haha! x)
När jag kom ut igen , så var han borta...
Men jag ropade på honom , och lixom gjorde "puss"-ljud , om ni fattar ? x3 , Och då kommer han rusande ut ur buskarna , och följer med mig, :')

Haha , snacka om sött! <3
Han va så himla busig också , haha! Hela tiden typ gömde han sig i gräset och hoppade fram mot mig, haha ! (a)

Sen hoppade han över staketet och ut på vägen. Trodde han skulle sticka, så jag var på väg tillbaka in, men då hoppar han in på tomten igen och kommer springandes fram till mig ! ;')

Haha, helt kär ju ! (a) , <3


Sen när jag skulle gå in, så ville han följa med. Men det fick han ju inte.. :/ , Så då la han sig i blomkrukan utanför altanen och tjurade, haha!
Sen sprang han iväg...

Hoppas han kommer tillbaka nån mer gång, :) Helst på dagen , haha, det va ju lite svårt att fota när solen höll på att gå ner! ;d



Och jag döpte honom till Pusse, eftersom han lyssnade när man "pussade" åt honom , haha ! :'3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback