Not so fräänt

2010-09-06 | 16:26:44
Skola idag som vanligt då. :)

Fick reda på att bajskorven Philippa ska sluta i fotboll!!! , Jävla dig säger jag bara , vet du hur mycket vi kommer sakna dig eller?! :'( <3
Och du behövs verkligen , för du är den grymmaste målisen ever! ;o <3
Vi har ju Kajsa förstårs och hon är ju också supergrym! , Men man klarar sig inte långt på bara en målis...
Och det kommer inte bli samma sak utan dig på träningarna.. :/ , Det kommer inte alls va lika flummigt i omklädningsrummet , och man kommer verkligen sakna ditt skratt. <3
Först Alice , och nu du...
Fy fan, kom tillbaka!!! , <3

Men aah , förutom detta super dåliga , så har det typ inte hänt så mycket. För er som vill veta , så hade vi SO , matte , spanska , engelska och svenska.
Haha , vi ägde sönder på svenskan , eller va säger ni ?! 8'D , Rytm gudarna, eller vad?! ;d 

Haha , och Alice va hos tandläkaren , så när hon kom tillbaka kunde hon inte prata rent för att hon var bedövad! ;d

Granizch's shooe!!


Och snart tror jag vi ska käka , och efter det blir det träning. :) , Äntligen säger jag bara , kunde inte va med på hela förra veckan , tack vare den här förbannade förkylningen! Är fortfarande inte helt frisk , men får ta det lite chill, ;)

Så ja , vi hörs väl kanske ikväll dåh! 8)
TJINGELING!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback