My tuesday

2010-09-14 | 19:59:52
Dålig uppdatering , men har haft fullt upp hela dagen! ;) , Så det får väl blir lite kvälls bloggning istället! ^^

Skolan idag va ganska nice, tisdagar är nog den bästa dagen skulle jag tro! :) , Började som sagt med HKK, och jag , Alice & Felix gjorde potatis- och löksoppa. 8) , + att vi bakade bröd också! ;)
Fett gott! (y)
Sen lunch , men eftersom vi nyss hade ätit soppa o sånt , så blev det inte mycket till käkande där! ;)
Idrott efter det. Vi skulle springa långa spåret , 2 varv. Och det är lixom 4 km sammanlagt. ;s , Men det va ganska skönt , är ju rätt så kul o jogga! ^^
Sen matte och sist NO, med min älskade torsk !! 8'DD

Efter skolan åkte jag till stallet och tog hand om Max. <3 , Hittade ett av hans nya kliställen , haha , snacka om att han tyckte det va skönt! ;d <3
Och han har blivit jättetjock! :s , Haha , får väl tagga ner lite med morötterna o allt va det är! ^^'

Kanske bild i repris? , Men Max är finast ändå. :* <3


Och nu har jag nyss gjort spanska läxan som ska in tills imorn! ;d
Har lyckats lära mig glosorna nästan utantill , höhö! 8'3

Nu ska jag nog checka runt lite mer här på internet , innan jag sätter mig och kollar på Idol! ;)
SHAAARÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback