Måndagen den trettonde

2010-09-13 | 15:18:54
Guten Tag! 8'D

Hur är det med er då ? :3 , Jag mår i alla fall ganska bra , bara så att ni vet! ^^ , Är på ganska bra humör idag faktiskt! , Haha , vet inte varför , men jag känner mig väldigt glaaaad ! 8'D
Men det är väl bara bra? ;)
Förutom att jag typ har sträckt mig i röööva + baklåret , och så har jag träningsvärk i magen , (måste vart sen festen i fredags , haha!)

Skolan idag va ganska chill! ;) , Vi fick fika istället för första halvan av matte lektionen , bara för att vi har skött oss så himla bra så här i början av terminen! ;3 , Dom har inte delat ut fika så här nåt annat år , så det måste ju va för alla nya , underbara 7:or som börjat , haha ?! 8'D
Nej , men vi fick i alla fall ett big baouta wienerbröd , så efter det orkade man ingen lunch , haha! 8'3

Sen va det bara massa andra vanliga lektioner , orkar inte rabbla upp alla! ;)

Har nyss varit ute med voffen, som by the way ska klippa sig på onsdag, :3
Hehe , det kan ju behövas, han har ju blivit ganska långhårig på sista tiden. ^^'
Eller va säger ni ? 8'3



Och bilden är ändå tagen för ungefär två veckor sen , så han är ju ännu mer långhårig nu , haha! ;)
Så det blir nog skönt för honom att få all den där pälsen av sig! ^^ <3

Det är ju ganska fint väder ute , och jag känner mig så grymt foto sugen , så jag tar nog tag i kameran och macrot och går några varv runt huset , haha! :)

Och ikväll är det träning , *gilla , gilla* !! , <3

Så ja , GOD BAAAAJS!!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback