It don't matter if you're Black or White

2010-09-20 | 12:54:39

Bild från igår. 
Min älskade vovve! , My life, my everything... <3


Ja, godmorgon på er! ;)
Eller ja , det är ju inte så mycket till morgon längre , kanske ska säga god förmiddag istället! 8'D

Skönt att va ledig idag, det är ju inte varje dag som helgen förlängs med en måndag, haha! ^^
Skulle ju egentligen följt med Alice och rida idag igen, men Askurs fodervärd skulle rida honom , så då fanns det ingen häst till mig. Men det får bli en annan gång! :)

Och det va ju så irriterande när vi skulle åka och hämta mamma igår på Skavsta. Det va värsta fina solnedgångenmen vi åkte ju åt fel håll , haha! Så framför oss var det bara massa mörka moln, medans solen gick ner mer och mer bakom oss! x3
Men försökte fota lite genom bakrutan ändå, men det är ju inte precis det lättaste! ;)



Och sen till råga på allt, så va månen hur häftig som helst! ;o Helt kritvit och lyste som jag vet inte vad! , Och när man åkte förbi den här sjön, så speglade den sig i vattnet, och åååh, tänk att stanna o fota där! (a)
Men ganska svårt att fota i mörker med stativ, och jag hade ju inte precis det med mig när vi bara skulle åka och hämta mamma! ;)
Men det kommer väl mer sånna stunder får man väl hoppas, haha ^^

Nu har jag nyss käkat en tacotoast! Så himla gott , det är nånting ni verkligen borde prova! :D
Ta bara två rostbröds skivor, köttfärs med taco krydda och ost, och lägg in den i toastern! , Så lätt, och så gott!! :D
Älskar det! <3

Men aah , har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, förutom att det är träning ikväll, :)
Kanske blir att va med nån innan eller så, who knows ? ;)

Och för att avsluta det här inlägget, så tänkte jag bara säga att Sverigedemokraterna kan ta sig nånstans! Jäkla rasister , och nu får dom va med och bestämma i riksdagen också!
Fy fan för dom säger jag bara, gå och bajsa på er!

End of story, GOD BAJS!
FREIJA PATTINSON , ♥

Vill du att hela sverige är bombat med somalier mm. ?

Tack vara SD, så kanske vi inte får in flera mörkhyade.

Jag förstår om du inte vill att dom ska vara i riksdagen, men det kanske bara är bra för sverige?

vi vill ha vårat egna land, och sånna folk ska inte få komma och förstöra.

Så jag vet inte, kanske detta är början på ett mer ''sverige'' ? :)

inte vet jag ,, jag säger bara vad jag tkr! :)<3

2010-09-21 @ 07:13:14
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
hhanna

sv; nej men asså, när jag var i sthlm vare för att pappa skulle springa det där loppet, och det är lixx en gång per år! Och igår skulle vi hälsa på pappa på jobbet och kolla på nåt typ där... så vi åker inte bara och shoppar så ofta, ;)!

2010-09-21 @ 15:15:01
URL: http://hannahale.blogg.se/
hhanna

btw, håller med freija där uppe! (y)<3

och dessutom, tror jag iaf, att dom ändå vill hjälpa somalierna och dom i deras land ist för att dom ska hit!

men är inte så insatt i deras parti direkt... ?

2010-09-21 @ 15:16:51
URL: http://hannahale.blogg.se/
alice =)

USCH för Sverigedemokraterna! :(

2010-09-21 @ 20:50:13
URL: http://amokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback