Häll vete mjöl i påsen.

2010-09-04 | 13:26:58
Matchen gick piss, vi var hundra gånger bättre än dom. Fast nää , om vi hade varit bättre hade vi väl vunnit...
Slarvade typ jättemycket, och tillslut förlorade vi, med 3-1.
Så är ju lite smått tjurig nu.

Men ah , hade ju tänkt åka ut till stallet och fota nu då, men det verkar som om ingen är där?! ;o
Och sen vet jag inte om jag har nån skjuts , mamma & pappa är typ tvunga att planera massa inför Indien, och jag orkar verkligen inte cykla, haha , är fett trött efter matchen.
För det tar ju på krafterna att köra match när man är förkyld...

Men ja , vi får väl se hur det blir med det hela. 

Ska i alla fall äta nu, så vi hörs väl sen!
CIAO!
hannaaa

sv; ja visst är den! :o

orkade inte, xD

ja..

jodå, men jag var ju där förra året, så ville hällre till gran canaria, men ah, thailand blir ju också kul ofc, haha! :)

jag var kvar till typ halv 3 och du kom inte!!



klart jag vart nöjd, haha! (y)



Så ha svarat på allt ! (a)

2010-09-04 @ 16:20:52
URL: http://hannahale.blogg.se/
alice

jag var där! ^^

2010-09-04 @ 16:55:40
URL: http://amokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback