Friluftsdag

2010-09-07 | 13:25:32
Ja , som ni ser på rubriken , så har vi haft friluftsdag idag , hehe ! 8'D , Fett soft , vi började kvart i nio vid Friskhuset , för vi skulle dansa! :3 , Och sen slutade vi elva!! (a)
Haha, snacka om härlig dag asså! ;)

Men by the way , så va det fett kul att dansa , haha ! 8'D , Dansade typ Afro och Zumba, och jag och Laia rockade! 8'D , <3 Haha , så himla roligt det va! ;d Men fett svåååårt! x3

Och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. :) Alla veckans läxor är klara i alla fall , och det känns ju skönt. ;d
Ska snart åka till stallet. Eller aah , typ runt tre i alla fall! ;) 
Får väl se om jag bloggar nånting efter det! :)
SO LONG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback