Freeeeeedag

2010-09-24 | 07:03:10
Morn morn!

Ska alldeles strax käka frukost, men tänkte att det måste ju åtminstonde bli ett inlägg idag, så jag hinner nog blogga lite innan, ;)

För sen efter skolan, så kommer ju som sagt Varong hit med farfar och Anita. Så måste väl sociala lite med dom. 8)
Sen runt halv sju ska jag iväg till Lovisa, och kommer vara där typ hela kvällen. :)
Så ja, inte så mycket tid till att blogga inte... ;)

Men ja, har väl inte så mycket att skriva om, ganska så onödigt inlägg egentligen! x3
Men aja, bättre det än inget! :)

Liten utfyllnads bild bara! ;)


Och jag har varken redigerat klart bilderna från Låttra eller dom jag tog på Benson förra veckan, ;s
Men jag har ju aldrig tid, har ju så mycket annat att göra hela dagarna, x3
Men aja, får väl fixa med det när jag har tid! ;d

By the way, skönt med fredag igen hörrni! :D

Måste dra nu, frukost bordet kallar! 8'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback