Fett soft var det ja!

2010-09-17 | 15:58:22
Hej på er!

Äntligen fredag , fett soft! :) , Fast veckan har ändå gått ganska snabbt, så det är ju fett soft det också! :D
Och så är vi ju lediga på måndag , så vi får ännu längre helg! , Det kan man kalla fett med soft !!! :D
Haha! ;)

Och skolan va också fett soft idag, :) Hade typ en halvtimmes mattelektion , innan vi hade nån genomgång om datorerna och internet och massa skit! ;) Missade hela NO:n också, för vi snackade om elevens val hela lektionen.
Sen har jag för mig att vi hade SO, och eftersom Elin va sjuk , så hade vi Janne! 8'D , Haha , han satt mest och berätta massa historier om när han va liten o så , så det va ju ganska soft! ;)
Sen spanska , och då kollade vi på nån film. Och sist svenska, Janne läste för oss och sen skrev vi våra sagor! 8)

Så ja , nu har ni fått reda på hela min skoldag ! 8'D

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Kanske är med nån of my frendah senare , eller också så är jag bara hemma o chillar! ;) , Kanske går ut och fotar lite i det soliga höstvädret , vem vet? ^^

Och på tal om foto , så har jag äntligen redigerat klart bilderna från här om dagen!
Så jag bjuder på en! ;)



Ja , ganska tråkig inlägg , men det får duga så länge! ^^
Blir nog lite mer bloggning sen, det är ju fortfarande ett tag kvar av denna fredagen! ;)
GODBAJS! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback