Elevens val och ridning

2010-09-30 | 19:52:44
Både idag och imorn har vi elevens val i skolan. Och för min del är det dans som gäller båda dagarna!
Så imorse ungefär tjugo över åtta cyklade vi till Friskhuset.
Vi började och dansa Zumba , och sen street dance. Det va fett svårt, haha! Men kul. (y)
Vi körde någon dans till Justin Bibers's "Baby" , (usch!!) , som vi ska visa på redovisningskvällen , haha! x3
piiiinsamt!

Haha, men sen dansade vi en annan dans också. 8)
Och våran lärare, eller va man ska säga, va grym på street dance ! ;o , Fett duktig! :)

Sen gick vi till skolan och käkade pannkakor, och efter det kollade vi på någon dans film , som jag har sett förut. :b
Och imorn ska vi va i grupper o komma på en egen dans... ojojoj ... x3

Men aah , efter skolan följde jag med och red med Alice, :) Fick rida Fagge, och han va jätteduktig! :'d
Han gick superfint, och skötte sig så bra så ! :)
Vi hade ju världens galopp race också , haha! Det va kul! 8)

Fagur , "Fagge" <3
kanske bild i repris... ?


Och det va superfint väder ute! ;o , Så himla fint ljus och allt, bajs att man inte hade kameran med sig!

Men i alla fall , va i hagen och plockade med världens mysigaste Askur , haha! <3
Sen kom Eilar och hämtade oss , och nu sitter jag här! :)

Ska strax kolla på Idol , så hejdå med er! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback