At Lovisa's place

2010-09-25 | 10:14:53
Hej på er!

Igår så va jag som sagt hemma hos Lovisa tillsammans med nåra fler för att fira hennes födelsedag, en bit i efterskott! ;)
Det va grymt kul! :D <3
Käkade tacos och snackade om allt möjligt. Super trevligt duh! ;) 

Sen kollade vi på skräckfilm; The Hitcher.
Usch, hatar skräckfilmer, så det här blev nog min första och sista skräckfilm ever...
Fast jag trodde faktiskt att den skulle vara läskigare, men bläää, vill inte se den igen! ;s



Så jävla äcklig, kunde knappt sova efteråt! ;s

Nån som har sett den? Och i sånna fall, vad tyckte ni?

Fast vi hade ju ganska kul ändå, haha! <3 Fanny gjorde så att jag fick blodstopp i tummen typ 24/7, x3
Så förutom skräckfilmen så va det en toppen kväll! :D

Men ja, nu är det ju lördag, och en alldeles ny dag! :) , Ska nog ner och kolla på A-lagets sista hemmamatch sen runt tre, nån som vill hänga på? :)
Men innan dess har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. ;) , Får väl fixa med bilderna eller nåt, så dom blir klara nån gång! x3

GOD BAJS!
J U L I A

sv2: ja det kan du göra!:D

2010-09-25 @ 10:49:57
URL: http://finksphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback