A drop in the ocean

2010-09-27 | 15:39:14
Hej på er!

Redan måndag, helgerna går alldeles för fort...

Men ja, måndag va det jah , och det betyder ny vecka , ny dag och ja , allt det där! ;)
Skolan va väl okej, hände inget speciellt som är roligt att skriva om...
Fast jo, jag och Alice är super duktiga på biljard! Särsklit jag! , Grymmast i stan, you know! ;)
Haha, eller inte.. ^^'

Ska snart käka, och sen blir det träning. :)
Så grymt tränings sugen idag, haha, vet inte varför! (a) Bara för att fotboll är grymt kul kanske? ;)
Typ det bästa som finns kanske?! :D
Ja, måste nog vara så, haha.. ;) <3

Och igår så fotade jag lite vatten droppar, eller vad man ska kalla det , haha! Gick super piss, fick bara 2 någorlunda bra bilder, resten blev bara skit! x)
Men hade väl inte så mycket tålamod antar jag, det är en av mina dåliga sidor , haha...
Men aah, får göra om det nån annan dag istället, när jag har mer tid och så, och när inte hela skålen rinner över och ut över golvet, hehe...

Men ni kan få se dom två bilderna som åtminstone ser vad som är på dom, haha!




Som sagt, inget mästerverk precis! ;)

Jao, det va väl allt för just nu, vi ses later!
BAJS BAJS!
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :))

2010-09-27 @ 16:27:59
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback