16:26

2010-09-10 | 16:26:46
Men sheenare sheenare! ;)

Hos sjukgymnasten gick det ju bra kan jag säga! :3 , Han sa att jag bara behöver stretcha när jag har tränat och sånt + att jag bara skulle köra styrke övningarna tre gånger i veckan! , Fett soft , fatta va skönt ! (a)

Men aja , skolan va väl ganska kul. :d Eller aah , så kul som skolan kan bli antar jag... ;)
Hade matte , NO (vi fick varsitt djur vi typ skulle forska om , och jag fick torsk?! :s , xD) , SO , spanska , lunch och svenska. :)

Granizzh & Allisch Brallisch får stå för bilden ! (y)


Vi slutade kvart i två , och när jag kom hem åkte jag och mamma ner på stan för att köpa nåt åt Fanny! ;d Hon har en ganska försenad fest för sin födelsedag ikväll. :) Det kommer nog bli fett kul , med massa trevligt folk o sånt ! ♥
Tar nog med mig kameran , så det kanske kommer lite bilder ikväll eller imorn. ;)

Ja , det var väl allt för mig just nu.
Hörs väl som sagt senare ikväll eller imorn! ;)
MORS PÅ ER!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback