When god peeing on us...

2010-10-24 | 12:02:34
Ja, som rubriken lyder , det verkar som om nån där uppe har väldigt svag blåsa , för just nu regnar det hur mycket som helst!
Och så snöar det lite ibland också, så det är alldeles slaskigt och äckligt på gatan utanför!
Inte mysigt , inte ett dugg mysigt!

Och det blir ju inte precis mysigare att köra match i det här vädret heller... För 16:15 ska vi köra träningsmatch mot Smedby! , Kommer bli superkul , som alltid! :) Förutom vädret då... Men det finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder! 8)
Så det blir väl dubbelt underställ skulle jag tro! ;)
Men aah , på Backavallens konstgräsplan , för er som vill komma och kolla på fotboll en sån här uuuunderbaaar höstdag i mitten av oktober! 8'D
hehe!

Men ja , just nu sitter jag här och gör exakt ingenting! , Har super tråkigt , haha! Fast jo , medans jag satt här och tråkade , så började jag rita lite sådär bara , haha.. 8)
Och tillslut blev det såhär;



Bilden är ju inte precis den bästa , men man ser ju nästan vad det ska föreställa i alla fall , haha! ;)

Fast nej , nu måste jag gå ner och stretcha lite. Gjorde inte det igår efter träningen , så har fett ont i knät...
Så ja , får väl hasa mig nerför trappan och sätta igång , haha! ;)
Vi hörs väl senare efter matchen antar jag.. :)

HEJ MED ER!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback