Tisdagen den 5 oktober 2010, kl. 16:45

2010-10-05 | 16:46:28
Gotendagen på er! 8)
Och ja , jag äger på tyska! 8'D , Eller danska eller vad det nu ska föreställa, hehe.. ;3

Dagen har varit fett soft, :) Förutom att vi fick mindre sovmorgon då... Istället för att börja tio över nio som vanligt på tisdag, så började vi halv nio, för vi skulle köra nån Nutidsorienterings grejs. Alla högstadieskolor i hela Sverige körde tydligen den samtidigt! ;o
Ganska coolt, höhöh.. 8)

Men aah , det va ganska svårt faktiskt! ;s Fast det gick bättre än jag trodde! 8)
Sen hade vi Hemkunskap, och då gjorde vi smulpaj, vaniljsås och smoothie ! :) , Det va kul, och jag är ju grymmast på att skala äpplen asså, haha ! 8'D
Fast nää , egentligen inte .. ;3
But I wish! 8'D

Sen så hade vi idrott , och eftersom vi har badveckor den här och nästa vecka , så bar det av till Duveholmshallen.
HAHA , Mahad fastnade i hissen ! x'D
Och stackars Rasmus ramlade vi trappan , ahah! x3
Men aah , själva simmningen gick väl bra, 12 längder bröst och 4 längder rygg

Efter badet så hade vi matte, och vi gjorde nån diagnos. Den va ganska lätt , så jag blev klar snabbt och fick gå hem efter det. :)
För vi fick comp ledigt från NO:n , eftersom vi fick mindre sovmorgon, ;)

Så som sagt; sooooft dag ! 8)

Men när man kom hem väntade ju det här;



Juste , massa plugg...
Eller aah , i alla fall; NO läxa, Spanska och Engelska glosor och matte läxa.
Fast det är ganska enkla läxor ändå, det är bara matten som är lite knivig ! ;b
Men pappa får hjälpa mig när han kommer hem, haha ! ^^'

Ojoj , ganska långt inlägg nu va, men känner mig så skrivar sugen , så aah , ni får stå ut! ;)
Men ska inte störa er någe mer, utan ska fortsätta redigera nåra av höstbilderna från här om dagen! ^^
Så vi höres duh ! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback