VÄRY OFF

2010-10-12 | 18:12:03
Sha sha på er! :)

Har knappt gjort ett skit dom senaste två dagarna , känner mig jätteoff , haha!
Men idag har jag i alla fall vart på stan och köpt ett par höst/vinter skor, 8)

Jättedålig bild, men man ser i alla fall nästan hur dom ser ut , haha!


Men aah , innan stan och dä , så var det ju såklart skola som vanligt.
Sovmorgon , som vi har alla tisdagar , och första lektionen var som vanligt Hemkunskap.
Vi gjorde typ wokade grönsaker med nudlar! ;3 , Riktigt gott faktiskt! :)
Men va typ tvungen att slänga i mig maten , för jag och Alice skulle på Kamratstödjarmöte,
Efter det hade vi lunch och sen idrott, och då badade vi. Idag var det faktiskt kul, för vi skulle va i lag och göra massa "uppdrag" som man skulle få poäng för. I vårat lag , "Superhästarna" , (vet , tuffast namn ! 8'D) , så var det jag , Alice G , Freija & Emelie ! 8'D <3
Och fy fan va vi ägde , haha , skaffade oss hela 44 poäng , och vann över alla i hela 7x och 7a , HAHA ! ;'D
Snacka om stolt , eller vad ! ;3
Haha , och sen kom inte Alice in i skåpet , så hon var tvungan att knpisa upp låset , x3 , Haha , tackarn ! ;* <3

Sen hade vi matte , och sist en kvarts NO , för Malin skulle på möte , så vi fick sluta tidigare ! ;3

Och ja , efter att jag och mamma vart och köpt skorna , så har jag suttit här enda sen dess... Inte mycket till liv precis , men har man inget bättre för sig så har man inte! ;b
Känns så tomt också när vi inte har några träningar den här veckan! Ledig varenda dag förutom på söndag , (då vi ska krossa VFC 97 , haha ! 8'D) , och så har det inte varit på typ hur länge som helst ?! ;o
Jag som brukar ha fullt upp 24/7 annars! x3
Men aah , skönt med lite chill ibland , fastän det känns tomt , haha...

Så eftersom jag inte har nåt planerat i veckan; någon som vill hitta på nåt ?! :D

By the way , så har faktisk tänk göra om bloggen, igen , haha!
Men har lixom aldrig kommit igång med nån header till den här designen , och nu har jag lixom tröttnat på den och vill gör om...
Så ja , vi får väl se om det blir av eller inte! ;3

Och ikväll är det SVERIGE-HOLLAND !!! :'D
Nu jävlar , fy fan vad spö dom ska få ! :D
Om Holland vann med bara 1-0 över Moldavien , då har ju vi super stora chanser att ta hem det här , eller vad säger ni?! :D
HEJA SVERIGE!! , ♥

Vet att bilden har beestkvalite.se , :D


Nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite långt , (som vanligt) , haha!
Så får väl ta och avrunda här då ! 8)

Men måste bara säga en sista sak , och det är att ni har blivit så gryymt dåliga på att kommentera ?! ;o
Vet att jag skrev det förut, att jag inte ska tjata någe mer eller så , men nu börjar det faktiskt bli riktigt tråkigt... :/
Men aah , kan väl inte tvinga er till att kommentera , tycker ni inte att det jag skriver om är intressant så kan jag ju inte göra annat än att sitta här och vara kommentars-lös , haha, x) , ;)

Men aah , BAJS PÅ ER GOTT FOLK ! (y)
hanna,, ;)

fina skor! ;)

såg dig idag! :) ♥

2010-10-12 @ 19:01:03
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :))

2010-10-14 @ 16:09:25
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback