Tråkig dag med snöblandat regn...

2010-10-20 | 19:10:46
Den här onsdagen har varit riktigt tråkig faktiskt! Alla lektioner idag har verkligen vart lixom sånna här "åh-kan-bara-lägga-mig-på-bänken-och-somna" lektioner! , Ja , ni fattar?
Inte speciellt roligt i alla fall...

Men som jag skrev imorse så var jag ju hos skolsköterskan idag för att väga och mäta mig o skit... Och för er som vill veta , så är jag 167,5 cm lång, 8)
Lite konstigt faktiskt , eftersom jag var 168,5 senast jag mätte mig...
Hmm, strange , strange...
Men aah , och så kommer jag bli runt 170 cm när jag blir stor! 8) , Alldeles lagom längd tycker jaaaag ! 8'D , Haha! ;)

Och efter skolan och efter alla läxor , så åkte jag ner för att kolla på träningen. :) Vill spara foten och knät tills på lördag då det är tema träning!!! :D , Och på söndag är det ju match också... ;)
Men aah , det va grymt kallt och stå där nere!! ;o , Och rätt som det var , så såg man hur det fastnade små snö/is flingor på vantarna!! :'o
Inte kul, inte kul... :(

Men en sak som piggar upp är ju att jag sitter här och redigerar härliga höstbilder på Benson, :)

Världens finaste hund, <3




Så himla söt , asså man smälter ju av blicken på första bilden.. :') <3

Och en till sak som piggar upp är att idag är det GREY'S på tv !!! :'D , Och vi har nyss fått hem en felbeställd pizza från grannarna. Grey's + pizza = kan ju inte bli bättre !! :D

Så ja , ha det bra alla sköna! :D
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :))

2010-10-20 @ 19:44:57
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Mathilda

Det ser ut som om du har använt blixt på den översta :)

2010-10-21 @ 16:24:08
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback