Stay at home

2010-10-26 | 09:21:01
Stannar hemma från skolan idag... Har ont i halsen och ryggen och knät och jaa , lite överallt... Och eftersom vi har elevens val , och jag skulle kört fotboll hela dagen idag också i den här kylan , så skulle jag nog inte precis må bättre av det... Och eftersom vi skulle göra samma övningar som igår , så missar jag ju inte så jättemycket! ;)
Så som sagt , blir en dag hemma nurå...

Och när jag ändå har en hela dag på mig så hade jag tänkt börja med en ny header! :D , Fast aah, vi får väl se hur det går... 8)

Och för er som vill veta , så är det här mitt 461:a inlägg! 8'D , Haha, tufft va? ;3 Närå, men det är ganska mycket ändå ju... ;)
Fast ni har blivit dåliga på att kommentera? :( , Vad vill ni att jag ska blogga om egentligen?! :D Jag menar , statistiken är det ju inget fel på, men om det nu är ca. 30 unika besökare varje dag , så måste väl ändå någon orka kommentera? Eller?! :D

Men aja , ska väl sätta igång photoshop nurå! ;)
Hejdå med er! :)
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :)) Om man ska fota IR behöver man ett IR-filter. Det släpper bara in det infraröda ljuset i kameran. Bilderna blir oftast helt röda (beroende på vitbalansen) så man måste redigera bilderna för att dom ska se ut så som mina.

2010-10-26 @ 11:20:50
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
HANNA

jag kommenteraaar! :)

ibland iallafall ;)

2010-10-26 @ 16:21:50
URL: http://hannahale.blogg.se/
aliciaa ♥

esse, jag tycker din blogg är jätterolig att läsa! :D

du tar galet snygga bilder! (y)

din blogg är rolig att läsa helt enkelt, den är bra som den är! :D :D :D

<3

2010-10-26 @ 16:36:21
Alice :D

JAG LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG & JAG ÄGER PÅ ATT KOMMENTERA!

:D

2010-10-26 @ 20:18:47
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback