Stämplad fot = ikke bra , ikke bra....

2010-10-18 | 15:24:19
Åh, min fot gör ooooont!! , Inte kul, inte kul... Så kan inte rida idag heller.. :/ , Men kan i alla fall åka dit och göra rent mina grejer, + träffa Max såklart ! :') <3
Saknat honom grymt mycket , men det kanske ni inte missat , haha? ;) , (a)

Men i alla fall, innan jag drar till stallet så tänkte jag blogga lite om min oerhört intressanta skoldag, haha! 8)
Nej men vi började med IUP, och sen SO. Då hade vi nån vikarie som dampade på oss , haha! Alltid lika kul med lite nya lärare , eller vad tycker ni? ;)
Men aah , sen hade vi matte och efter det lunch. På spanskan sen kollade vi klart på filmen som vi började på för några dagar sen, och sist hade vi engelska och svenska!
Rolig dag , eller hur? 8)
Fast nää , typ inte! ;d
HAHA , eller jo, Jon va fett rolig på matten! x'3 , "KAAAKOR!!" , Haha, inte alla som fattar, men kul var det.. ! xD

Men aah , skulle väl egentligen sätta igång med att redigera lite bilder från igår, men det orkar jag inte... 8)
Så ni får en bild som jag gjorde i ordning igår istället! ;)



Men nu blev jag väldigt hungrig helt plötsligt , så ska väl gå och ta mig en macka eller så, :)
Så vi ses väl senare! ;)
KRAM PÅ ER! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback