Skol DM och Dr. House

2010-10-14 | 16:18:46
Hej på er!
Blev inget blogg igår, men tänkte skriva lite om galan i ett annat inlägg sen, :)
För er som inte visste det, så var det Lilla Fotbollsgalan igår kväll!
Men som sagt , tar det i ett annat inlägg! ;)

För nu får ni veta lite om dagen!
Idag har det inte varit nån vanlig skoldag , utan idag har vi kört skol DM ! :D
Vi mötte Tallås och Söder , och vann båda matcherna !! :D , Den mot Tallås med 2-0 , och den mot Söder med 3-1. :)
Själv gjorde jag två assist och ett mål , för er som ville veta.. 8)
Men vi va grymma , fyfan va skönt med seger ! :D , Så nu har vi typ gått vidare till nån grejs , har för mig att vi ska dra till Eskilstuna och köra , :)
Fast för killarna gick det ju inte lika bra , tror dom förlora första matchen och spelade lika andra...
Men dom va jätteduktiga ändå! ;)
Så jaa , nu är jag på toppen humör , haha ! 8'D , Förutom det att mina knän tydligen inte pallade två matcher på en och samma dag , så nu har jag bajs ont i knävecket... :/ , Inte kul, inte kul...
Men aah , VI VA GRYMMA! :D
+ att vi fick sluta efter det , så inga lektioner för oss idag.. ;)

Nu har jag nyss kollat på ett avsnitt av House , som är grymt bra! ;) ,
Ni som brukar kolla på det , vad tycker ni ? :)



Kom på att jag har massor med bilder att redigera , så får väl ta och sätta igång med dom , så att jag blir klar nån gång , haha.. x3
HA DET BRAAA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback