Sista skoldagen inför lovet

2010-10-29 | 15:13:09
Ja, ni läste rätt! ;) Sista fredagen inför det efterlängtade höstlovet!! :D
Så härligt att vara ledig i en hel vecka! ;3 , Eller vad tycker ni?! 8'D

Men aah , denna dag började ju såklart med skola, men där hände det inget speciellt överhuvudtaget... x3 , Eller jo, vi kollade på 9:ornas cabaré eller vad det heter, och den va väl bra! ;)
Efter skolan så va det bara att sätta igång med städningen, eftersom vi får lite besök från Täby ikväll! ;) , Tha family of Sjöberg kommer och sover här i helgen, :) Blir nog lika roligt som vanligt! :D
Men dom kommer inte förens halv sju, så innan dess ska jag hinna med att kolla på basket träning med Fanny, :) Hon och Sara kommer och hämtar upp mig om cirkus tjugo minuter , så då blir det nån timme eller två i Nyhems hallen också! ;)

Och bara för att jag är på så grymt bra humör idag , så får ni en bild på dagens facelook/slasch/halva outfiten , höhö! 8) , ;)



Ja, vi ses och höres väl senare antar jag... :)
BAJS MÄ ER! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback