Sassa Brassa Mandelmassa

2010-10-09 | 11:20:23
Lite snabb morgon bloggning sådär bara! ;)
Eller aah , det är väl egentligen lite mer förmiddag , men vi kallar det för morgon! 8)

Så synd att Sassa åkte ut ur Idol igår! :'( <3 , Fan vad ledsen hon blev, stackarn...
Och jag tyckte faktiskt att hon var bra igår, kanske inte bäst, men bra!
Om det är nån som ska åka ut så är det väl ändå Jay, ;s
Visst , han har ju grym rockröst och massa sånt, men igår va han verkligen inte bra, :s

Och Sassa var ju en av favotiterna... <3


Men tur att Olle gick vidare i alla fall! :')
Jag och Sara ska kidnappa juryn och göra massa skit med dom om inte Olle vinner , HAHA! 8'D

Men aah , idag är det ju lördag, närmare bestämt lördagen den nionde oktober. Och det betyder ju att idag klockan 14:00 är det fotbolls avslutning i Nyhems matsal! :)
Det ska bli roligt, alltid kul att vara där med laget! ;d <3
Och innan det , så ska jag vara med Fanny en stund, :) Och eftersom mamma bakat några av bullarna som kommer bjudas på, så måste vi gå tidigare för att hjälpa till och fixa o sånt, ;)
Men jag har ju inte precis så långt till Nyhem , haha! (a)

Men ja , Fanny kommer om kanske en halvtimme, så ska väl fixa i ordining mig det sista, (y)
SEE YAAH!
klara

ja,det är synd att sassa åkte men Jay rules!!

2010-10-10 @ 11:20:58
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback