Så himla nödig rubrik...

2010-10-17 | 14:28:14
Sha sha på er!

Söndag idag då, sista dagen på helgen... Lite mindre kul sådär...
Men en sak som är bra är ju att man kan avsluta helgen på ett bra sätt ! :D
För nu på förmiddan har jag vart ute typ hela tiden och fotat massor! ;d , bl.a massor med höstbilder på Benson, :3 För det är ju så grymt härlig väder ute! :D
Bilderna håller på att konverteras nu, så laddar väl upp nåra ikväll , om jag hinner. :)

Och snart , eller aah , typ halv fyra , så bär det av till Backavallen. För vi ska köra träningsmatch mot VFC -97 ! 8'D
Haha , fan så roligt det kommer bli! ;D , Och dom kommer så blir så ägda så, dom små pojkarna, haha! ;)
Så ja , det ska bli kul! :D
Kom och kolla, om ni vill se oss spöa killarna , haha! Klockan 16:15 , på konstgräsplanen på Backavallen ! 8'D

Och juste; för nån vecka sen så kom Pusse och tittade förbi , haha! ;') <3
Och det var ju värsta timeingen , för jag var precis ute och fotade då, hehe ! ;d , Så då blev det några bilder på honom också! :)



Ja , det var dom, :) Fler finns som vanligt på min bilddagbok, :)

Men ska snart äta , så ska väl börja avsluta här då ! ;)
BAJS BAJS PÅ ER ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback