Ridtur med Alice

2010-10-10 | 20:33:49
Följde med Alice ut till Låttra och red idag, :)
Hon red Neisti , och jag red Fagge! <3 , Det va grymt fint väder , värsta fina höstdagen ju, så det va härligt! ;)


Hade världens galopp race , haha , idag var hästarna grymt taggade kan man säga! Neisti var till och med piggare än Fagge, och det är inte så ofta! ;o , ^^
Haha , så det va kuuul ! ;d

Sen skrittade Alice lite på Hjalmur. Och han är ju så söt, som en liten hund som följer efter en vart som helst! ;*
Men sen helt plötsligt så fick han nog, vände om och gick hem, haha! xD
Och när han hade käkat sina mineraler så kladdade han ner hela mig + kameran! ;o , Haha, lilla tjockisen! ;)

Som sagt så hade jag kameran med mig, :)
Hann inte fota så mycket, mest höst bilder och sånt när jag följde med på skritt turen, :b
Håller på att redigera några av dom nu, så ni får tre stycken så länge, :)

Söta Gustav , som är så grymt likt Katten Gustav , asså, den riktiga! ;d <3
Likadan färg , lika tjock , och ja , en exakt kopia , haha ! ;3

Finaste Fagur , :* <3


Men nu ska jag kolla på resten av Indiana Jones , mahha ! 8'D
Vi hörs väl! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback