Om igår...

2010-10-20 | 07:49:46
Hann inte blogga nånting igår , men det hände ändå inte så mycket... ;)
Förutom att jag red Max på igångridningen! :') <3 , Älsklingen, så bäst han är asså! , <3
Fast sadeln han hade (Domino's hoppsadel) , va ju inte precis den bekvämaste! x3 , Men sen efteråt såg jag att hans riktiga sadel hängde så fint där i sadelkammaren.. -.-' , haha! x)
Och vi va typ 18 hästar på en ridhus-halva! ;s , Haha, snacka om trångt asså! x3 Så Max va lite tjurig , när han fick massor med hästar i rumpan hela tiden , haha!
Men sen efteråt , så var han så gosig så.... :')

Finaste , <33


Men ja , måste alldeles strax gå till skolan... Och för min del , så börjar dagen med ett hälsobesök hos skolsköterskan! 8) , höhö...
Och det ska tydligen snöa idag ?! :'o , Eller aa, i alla fall snöblandat regn! , Men usch, vill inte ha nån snö nu, det är ju bara oktober? :'o
Usch usch för snö!! , Fast det kan vara ganska fint när det är lagom mycket snö, inte för slaskigt och inte två meter höga drivor, som förra året!
Utan det ska vara heeeeelt perfekt... ;)
Men som sagt , inte redan i oktober !!!

Men nu måste jag skynda mig , ses sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback