Munsboro Shifter

2010-10-21 | 20:03:06
Hej på er!
Hinner inte blogga så mycket nu , för snart börjar Robinson !! :D , Men kan skriva lite kort om dagen bara... :)

Den här torsdagen har faktiskt varit ganska rolig! :D , Det blev mycket skratt innan och på idrotten i alla fall , haha! x'3 <3
Och Alice & Alice skrämde ihjäl mig innan vi skulle byta om! ;o , Haha, fy fan vad rädd jag blev! x'D Pallar inte berätta allt, men läskigt va det i alla fall , haha! x)

Men aah, efter skolan så åkte jag till stallet för att sätta igång hästarna, :) Eftersom Laia red Max idag , så red jag Shifter i stället! :)
Hon va grymt rolig! :o , :D Men så himla pigg , haha, men det är kul med pigga hästar som man får kämpa lite med! :) Grymt sköna gångarter , man bara flöt med lixom... (a)
Men hon blev helt crazy i galoppen , haha! x3 , Typ hoppade upp med frambenen , sparkade i väggen o massa sånt! Fast vissa stunder gick det bra , och hon va jätteduktig! ;') <3

Bild från Freija's blogg, :3
Mickis som fotat! :D , <3


Men ja , nu har jag nyss duschat , och ska som sagt snart kolla på Robinson! :D , Ett av dom bättre programmen på tv just nu , eller vad tycker ni? :D

Och Gurkan är ju helt klart tuffast! Ü


Och efter Robinson , så kommer ju Hellenius Hörna , som är grymt kul det också! ;D
Så det blir väl en kväll framför tv:n så! ;)

Slut på info , GOD BAJS GOTT FOLK !! 8'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback