MARIO IN MY ♥

2010-10-04 | 16:23:14
Härligt att vakna upp till den här knasiga hunden , <3



Men aah , idag är det måndag igen då, alltså back to school.
Inget man gillar så där jättemycket precis, men det är väl bara bita ihop ! ;)
För er som vill veta , så såg vårat schema ut ungefär såhär;
IUP
MATTE
SO = kollade på en grym film om hur jorden skapades, 8) , Tecknad va den också ! 8'D
LUNCH = pizza , eftersom det tydligen är Internationella Barn dagen idag ! 8)
SPANSKA
ENGELSKA
SVENSKA

Och nu såhär efter skolan har jag inte gjort nåt speciellt. Emrick har fått sitt nya Mario Galaxy 2 till Wii , och som nåra av er borde veta , så ÄLSKAR jag Mario !! 8'D , <3
Så jag ska nog gå upp till tv:n och nörda lite! 8)



Och så är det ju träning idag också , som alltid på måndagar! ;)
Men som jag nog har skrivit innan , så har vi typ en liten special träning. 8) , För det är nåra olika tränare från olika klubbar som går nån tränarutbildning som ska hålla en träning för oss.
Från 19-20 på konstgräset, för er som ville veta ! ;3

Så ja , vi hörs och ses väl! ;)
Jasmine^^

Vad heter din system kamera ? :D

Den tar iaf väldigt fina bilder !:D

2010-10-05 @ 14:15:52
URL: http://brissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback