Lördags morgon

2010-10-02 | 10:02:43
Shaaah!

Fortfarande förkyld, så kan inte va mä på föräldrarmatchen idag .. :'/
Va inte mä förra året heller, för då var vi i Thailand...
Så ja , känns ju ganska surt att man inte får vara med och spöa våra päron... , Men ja, får väl coacha laget eller nåt , efter som våra tränare tydligen ska svika oss och va med föräldrarna?! ;o
Så ja, jag och Belli får väl hoppa in och styra upp lite , haha! 8D
Men kameran följer med också, så lite bilder kommer väl sen. :)

Skrev ju att jag fotade lite vattendroppar igår! ;3
Det gick mycket bättre än förra gången , för nu visste jag lite mer hur jag skulle göra + att jag hade mer tid, :)
Så här får ni tre utav bilderna! :)





Fler bilder finns som vanligt på min bilddagbok ee-photo, :)

Men nej , nu måste jag göra mig i ordning , sitter fortfarande här i pyjamas, ;d
Bloggar mer sen efter matchen ! 8'D
HEJDÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback