Lite update

2010-10-01 | 17:01:53
Goddagens på er! 8)

Filmerna va bra båda två, :) Kan nog inte välja ut nån favorit bland dom två, båda var lika bra. ;)
3½ av 5 toastar ! 8'D
Fast Remember Me var sorglig.. ;| <3 , Men ändå bra som sagt!

Och förutom att nördat film och moffat glass och Oreo's , så har jag inte gjort något speciellt. Som sagt, så finns det inte så mycket att göra när man är sjuk...
Men fotade lite mer vattendroppar idag, och den här gången gick det mycket bättre! :) , Tror jag i alla fall, bilderna kan ju se för jävliga ut när dom kommer in i datorn sen, ;s
Men det kan ta ett tag, båda batterierna är slut, så måste ladda ett av dom innan jag kan föra över bilderna till datorn, och sen konvertera dom , och sen föra över dom till hårddisken och efter deeeeeet kan jag börja redigera dom! 8)
haha.. ;)

Och dagens plus måste ju ändå vara att jag såg lille Pusse utanför huset imorse ! ;*



Kunde inte gå ut till honom bara, lite pinsamt att gå ut i bara morgonrock, hehe! ^^'
För morgonrock och t-shirt har lixom varit dagens outfit, palla ta på sig mer kläder än så när man ändå bara ska va hemma och sjuka hela dagen... ;d

Och medans jag väntar på vatten bilderna , så tänkte jag redigera lite gammla bilder från Thailand, :)
Saknar't grymt mycket, så himla underbart där asså! , <3



Men snart ska man ju i alla fall till Indien! :D , Det ska bli grymt kul, fett roligt att åka iväg med Sjöbergs också! :)
Ungefär 8 veckor kvar nu, det är ju mindre än ett sommarlov! ;o
Gud va tiden går fort, och snart sitter vi där på ett flygplan... ;3
Läääängtar!! , <3

Men ja , ska sätta igång med bilderna, :)
BAJS PÅ ER! :D


hanna-photo@bdbb

hehe, jag ska snart dit! :p Thailand altså, x)

2010-10-01 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback