JAlbum

2010-10-05 | 20:31:53
Håller på att fixa en ny fotohemsida! :D
Eftersom att den jag har nu är väääldigt off , haha , så valde jag att bli medlem på JAlbum.net , och lägga upp nåra av mina bilder där! :)
Så för att komma till hemsidan , klicka här!

Just nu ser det ut som det gör , inte så många album och designen är väl lite sisådär , haha!
Men man måste typ betala för att fixa egen design och sånt! ;s
Så vi får se om jag gör det , men så länge får det vara som det är! 8)

Och måste jag säga att ni har blivit dåliga på att kommentera...? ;)
Mathilda

Svar: ja, men man får önska, så delar de upp hästarna rättvist, och efter storlek och så..



Men hur gör du för att få bort texten som är bloggnamnet?

2010-10-06 @ 16:23:27
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback