It's magic

2010-10-03 | 20:48:31
Hej på er!
Blir bara en liten snabb bloggning om dagen, hinner inte så mycket mer! ;)

Har i alla fall vart med Fanny och Maja idag! :) <3
Innan Maja kom så nördade jag och Fanny Mario Bros, som alltid, haha ! ;)
Sen bestämde vi att vi skulle göra en trollerishow , haha ! 8'D Så vi satt och övade massa trollkonster , haha! x3
Så nu är vi värsta mäster trollkarlarna ! 8'D , <3

Sen när Maja kom så åkte vi till Intersport, för jag skulle köpa en ny mössa! ;d
Det blev en blååå, ^^



HAHA , fast våra mössor var ju ändå snyggast ! x'3 <3



Jag vet ju att ni är avundsjuka , haha ! ;)

Sen gick vi till ÖoB , och sist med inte minst Elgiganten! 8'D , Vi prövade alla massagestolar , haha ! x'3
Fy fan va roligt vi hade! xD <3

Men aah , när vi kom hem sen då, så övade vi ännu mer till trollerishowen! 8'3
Och tilslut blev den av , och det blev ju riktigt lyckat faktiskt , haha ! 8'D 



Snyggast va vi ju i alla fall! ;)

Sen körde vi "Fat Madame" , som är det roligaste kort spelet ever , eller hur ? 8'D
Made by Fanny , Esse och Emrick! ;)

Sen nördade vi massor med Vinken , haha ! x)

Så ja , det här , och mycket mer , har jag vart med om idag! ;)
Mycket skratt, många tårar, och jävligt mycket blod!!
Haha, närå , x)
Men typ så ! 8'D

Grymt roligt va det i alla fall ! ;3
Älskar er tjejor , ;* <3

Nu ska jag ta och joina familjen framför Parlamentet. (y)
SEE YAH!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback