http://hollywood.se

2010-10-11 | 19:51:29
Pallar inte blogga nånting om dagen , har ändå inte hänt ett piss , haha!
Bara tråkat och tråkat , så finns inget värt att skriva om lixom.. ;)

Men aah , bara för att jag inte har nåt annat för mig , så tänkte jag ladda upp lite kläder som jag vill ha från http://hollywood.se , haha ! 8D

Gryyymt snygg , älskar färgerna och allt ! :')
Den här vill jag verkligen ha , lööööv it ! <3
Väldigt billig också för att kommer från hollywood.se , bara 480:- , :3
Det dåliga är att den bara finns i XS , och jag behöver ju i alla fall S , :(
Kan ju ha XS också, men då växer jag ur det så fort , haha! x3


Baseball tröja , nästan likadana som dom här H-tröjorna , fast med ett C på , haha ! 8'3
Skulle va finare med nån roligare färg , men fanns bara den här och typ en lila/vinröd, ;s
Ganska dyr också dessutom; 999:- , och en H-tröja som ser nästan likadan ut kostar kanske... 400-500:-? x)

Älskar färgen asså ! :'D , <3 Haha , helt underbar ju ! (a)
Härligt när man kan ljusa upp dom tråkiga vinter/höst dagarna med en sån här fin jacka! ;3
Synd bara att det ska vara så himla dyrt hela tiden! Även fast den är väldigt fin , så skulle jag nog inte kunna lägga hela 1848:- på den, ;s , :/


Fiiiina byxor! :3 , Tycker det är snyggt med sånna här jeans, me liike ! :D
Inte så jättefarlig pirs faktiskt , bara 780:- , haha ! 8)


LIILA JEANS !! :'D , Brukar aldrig ha lila på mig , men dom här va faktiskt snygga! :D , <3
Skulle passa bra till min lilla färg glada jeans samling , har ju redan ett par röda och ett par typ grönblåa , så dom här lila skulle nog känna sig hemma där , haha ! ;3
Inte heller så farligt pris , 500:- är dom ju värda! :)


Dom här skorna skulle jag verkligen vilja ha ! :D, Älskar det rutiga på dom, och frägen är ju snygg! :)
475:- skulle man ju lätt kunna köpa dom för! :D


Såg nu att vissa av priserna var på rea , så några priser som jag har skrivit är alltså inte dom "riktiga" priserna. Men vad gör det, hellre köpa när det är rea , eller hur ?! 8'D
Men ja , detta är väl egentligen bara önsketänkande, tror inte jag skulle få nånting av det här , och i sånna fall skulle jag bli tvungen att köpa det själv , och så mycket pengar har jag faktiskt inte , haha ! 8')

Men ja , det var väl allt för nu! (y)
HEJDÅ MÄ ER ! 8)
julia,

hej! du har vunnit min fototävling i tre teman.. grattis!!:D

2010-10-12 @ 16:47:18
URL: http://finksphoto.blogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :))

2010-10-12 @ 17:06:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback