Hemma och sjukar

2010-10-01 | 08:15:49
Sjuk idag...
Inte kul, inte kul!
Åh, det är så himla tråkigt att va sjuk! , Känner sig helt lam och finns typ inget att göra , :s
Man känner sig ju helt låst också , bara för att man inte kan gå ut och göra massa saker som man vill...
Så ja , det är piss att vara sjuk!

Hoppas verkligen jag blir friskare till imorn, för då ska vi köra föräldrarmatch ! 8'D , Och måndagens träning vill jag ju inte heller missa, för då ska nåra andra tränare träna oss. :)
Typ en från DFK , en från KAIK , en från Bie och lite sånt. Dom går typ nån tränarutbildning , så då skulle dom få hålla i en träning för oss, :)
Kul kul!

Men kommer nog bli frisk snart, det är typ bara en vanlig förkylning, som tur är!
Fast jag missar dansen på elevens val idag... Men det är inte hela världen , haha! ;)
Jag slipper ju er också, och det är bra...

Men nu ska jag kolla på film, som jag alltid gör när jag är sjuk! 8)
Och idag har jag hyrt Remember Me och Did you hear about the Morgans? , :)



Dom verkar mycket bra båda två, så det får vi väl hoppas på! ;)
Och till det kanske det blir lite glass till och med ?! 8'D
Haha , alltid den bästa medicinen när man är sjuk! ;)

GOD BAJS På ER! ;)
Isabelle :))<3

Asså jag sjukar också :(((( <3



Jag såg Did you hear about the Morgans på bio med Fanny och Geena , ganska bra iaf ;) <3



Haha , Esme (L) Glass , xd <3

2010-10-01 @ 09:15:31
angelika

båda är bra;) har sett dom!:D

2010-10-01 @ 16:32:31
URL: http://angelikamena.blogg.se/
NATTIS

krya på dej! ♥

remember me är fett sorglig! :'( , <3

2010-10-01 @ 17:25:20
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback