Helg med Mattis och company,

2010-10-31 | 11:21:44
Första inlägget för den här helgen , men har lixom haft fullt upp! :) För familjen Sjöberg har varit hos oss sen i fredags , och det har ju varit trevligt ! ;) <3
Vi har nördat massor med Wii , som vanligt, hehe! ;d Och i lördags var jag och Mattis ute i stallet! :) , Max gick ute hela dagen , skönt för honom! <3 Förutom skötarsysslorna vi gjorde så fotade vi massor! :) Hela 735 bilder för min del! ;o , Haha, kommer bli grymt jobbigt att rensa och redigera alla bilderna sen! x3 , Men tror några av dom blev ganska bra faktiskt , det va ju så grymt najs ljus! :D
Men aah , pappa håller på att konvertera bilderna nu , så laddar väl upp nåra sen när dom är klara och jag har redigerat dom, :)

Sen har vi inte gjort nåt speciellt , snackat massor om Indien resan och sånt! ;) , Längtar grymt mycket , kommer bli så himla roligt!! :D , <3 Bara 35 dagar kvar... :'3

Men aah , dom åkte hem för en stund sedan , och sen dess har jag suttit här, :)

Och det är tydligen typ Halloween eller nåt idag? Haha, känner mig lite lost sådär.. x3 , Men vi brukar ju inte precis fira Halloween sådär jättemycket , förutom att man brukade gå "bus eller godis" när man var liten, ;d Jag och Fanny ska kanske göra det idag också , bara för att det är kul , haha ! 8'D , Fast vi får se hur det blir, vi kanske bara sover över annars... ;)

Och ikväll är det ju inomhusträning i Järven , grymt kul dä!! :D

Ska gå ner och kolla om bilderna är klara , så vi höres duh! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback