Fotbollsavslutning

2010-10-10 | 09:51:43
Hann inte blogga nånting igår, så vi får väl ta det i en lite mindre version idag då, haha! ;)

Dagen började med att Fanny kom hem till mig, och vi gick ut med Benson och lite sånna saker. Nördade Mario som vanligt, ända tills vi skulle gå till Nyhems matsal, för att ha Fotbollsavslutning, :)
Vi gick lite tidigare, för mamma hade vart med och bakat bullarna som skulle bjudas på, ;)
När vi väl kom dit, så kom jag på att jag hade glömt kameran , haha!
Så vi fick gå heeeeela vägen hem igen (hela ett kvarter, fy fan va ansträngande! ;o) för att hämta den!
Haha , och påväg till Nyhem igen va vi på bra humör , så vi hälsade så glatt på alla som gick förbi! ;3

Aah , men avslutningen sen då; alla fick sånt här pris som man brukar få, och sen fick några ett träningspirs , som var en handduk som det stog DFK Värmbol på , hehe ! ;3
Vi fikade typ och massa sånt, som vanligt! ;)
Sen fick vi reda på att vi ska möta VFC:s 97:or på söndag i träningsmatch! ;o , :d , Haha, piinsamt , men fett kul ju ! 8'D
Fy fan va spö dom ska få ! :D

Men aah , alla typ slogs om min kamera , haha, så det blev ganska mycket bilder! ;) , Men jag orkar inte föra över dom från kameran nu, så ni får bli utan bilder, :)

Efter avslutningen så följde Fanny och Maja med mig hem igen, och då moffade vi bullar och nördade ännu mer Mario , haha! ;3 <3

När dom åkt hem, så var det bara jag och mamma hemma, eftersom pappa och Emrick är på fotbolls cup i Stockholm, :)
Vissa planer dom skulle köra på ligger på Råsunda ! ;o , Fett coolt ju ! :D
Men dom vann i alla fall sin grupp fick vi höra , och just nu kör dom kvartsfinal , för er som vill veta, ;)

Så jag och mamma käkade massa god mat och kollade på P.S I love you. Fast vi såg inte hela , för jag somnade , haha ! x3

Men ja , det var allt om igår! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback