Föräldrarmatch

2010-10-02 | 20:59:26
Väldigt dåligt med bloggandet idag, men har inte haft lust eller ork, ^^'
Men nu är jag här igen , hoppas att ni inte har saknat mig alldeles för mycket , haha! ;)

Matchen förut då; det blev lika efter straffar! ;)
Fast egentligen tror jag att vi vann, 8)
Jag, Belli, Agnes och Mickis va inte med och körde, eftersom jag är förkyld, och nån va skadad och lite sånt...
Så vi var tränare för tjejorna , eftersom dom riktigta tränarna svek oss för föräldrarna ! ;o
Men usch , haha, aldrig mer säger jag ! x3, Så jäkla jobbigt, att hålla koll på alla byten och allt sånt! x)
Och det va ju ännu svårare eftersom det va väääldigt många avbytare , haha!
Så tillslut pallade vi inte mera, så vi skickade in en efter en, och tillslut va alla 18 tjejer + föräldrar på plan , haha!
Så det blev 2-2 , och sen lika i straffar också, fast egentligen inte.. ;)

För tjejerna ägde ! ;D <3



Tog lite bilder också mitt i alltihopa , men jag pallar inte redigera några nu! ;)

För just nu sitter jag och redigerar lite andra bilder från dagen! 8) , Gick lite runt tomten och fotade lite höstbilder.
Så ni får två av dom, :)




Fler bilder finns som vanligt på ee-photo, :)

Och ja , sitter här framför tv:n med datorn i knät och gör typ inget annat.
Blir väl troligtvis sista inlägget för idag, så vi hörs väl imorn om inte annat! ;d
SHAARÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback