Elevens val och falukorv

2010-10-25 | 19:38:34
Elevens val idag då. Körde fotboll hela dagen , soft på dä! :d , Fick typ massa ont i knät på första träningen , så kunde inte va med på sista halvan... Men sen efter lunch kändes det bättre , så då körde jag igen! ;)
För er som ville veta tänkte jag bara! 8)
Rolig träning och så var det ju också! ;) , Bara det att jag och Sarah var dom ända tjejerna , haha.. x3 Och vi ska ha samma kurs imorn också , alltså samma träningar och samma övningar , haha... Så vi kommer ju bli proffs på det här! 8)
Och det har ju varit så grymt kallt idag också! ;o , I alla fall på morgonen , höll på att frysa ihjäl lite smått där när vi sprang runt på konstgräsplan , där inte värmen fungerar , så det var frost över hela planen , haha...
Men aah , kul ändå som sagt! ;)

Efter skolan så åkte jag hem till Faaalukorven! :) , Eller aah , Fanny, för er som inte förstår! ;) <3
Vi gjorde inget speciellt sådär , chillade lite bara. :) Kollade i deras skolkatalog, nördade Wii... Och försökte lära hennes kaniner att hoppa , haha ! 8'D , Det gick braaa tycker jag .. 8) , Nej men dom var faktiskt duktiga mot slutet, haha ! ;*

Gammal och bild i repris... Får ta med mig kameran nån gång o fota dom små söta! ;*
Och dom har blivit så grymt mycket större än vad dom är på bilden! :o , ;3
Sööööta är som i alla fall ! :) <3


HAHA , och sen kokade vi pasta! 8) , Och ni som känner mig och Fanny borde veta att vi är grymmast på att laga mat ! ;) , Det är ju bara att erkänna lixom! 8'D 

Men jao , pallar inte blogga mer nu , så BAJS BAJS PÅ ER!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback