åttonde oktober

2010-10-08 | 17:07:12
Hej på er!

Ganska tråkig dag egentligen, det enda bra med den är ju att det är fredag! :)
Skolan började med matte, sen NO, SO, spanska, lunch och sist svenska.
Och så har vi valt till Elevens Val idag också. (y) , Haha , jag valde fotboll som första val alla dagar! 8'D
Och sen fick jag reda på att jag ska vara med och köra skol DM i fotboll på torsdag! :)
Vi ska typ möta Tallås och Söder, :d
Kul kul ! :D , Vi verkar ha jättebra lag också! :)

Bild i repris,


Och sen jag kom hem har jag typ inte gjort ett skit, ;b
Suttit vid datorn och fixat med min JAlbum sida, :) Besök och kommentera gärna! :D
Den ser ju fortfarande ut som den gör, haha, men tror bestämt jag ska köpa det där premium grejen, så jag kan göra en egen design! :3
Men förutom datorn, så har jag såklart nördat Mario Galaxy , haha ! 8'D
Kul liv man har , eller hur? :)

Men nu såg jag att solen titta fram så måste ut och FOOOTAAA !!! ;'D
HEJ SVEJS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback